loading...
321
DexTer بازدید : 79 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

برای قوی بودن از نظر توان جنگی شما به بالا بودن ژنرالی احتیاج ندارین بلکه به خوب نیروساختن احتیاج دارین.

شما برای بالا بردن ژنرالی میتوانید غول بسازین اما قدرتتون رو زیاد نمیکنه که من پیشنهاد میکنم اصلا غول نسازید مثلا اگه 5000 تا مسلح میسازید 300 تا هم غول بسازید کنارش چون زیاد کارایی نداره و بعد از چند مرحله قدرتش میاد پایین و از همه مهم تر اینکه پول خودتونو بیخودی حدر میدید.

 

ساخت نیرو نظامی

سرباز سنگ انداز و کمان دار به هیچ وجه نسازید چون کاراییش خوب نیست و مثلا روی غول مکانیکی هیچ تاثیری نداره و تلفاتشم بالاست فقط با ساخت این 2 نوع سربازمنابع و وقت و پول خودمون رو داریم تلف میکنیم پس اگه نسازیم خیلی بهتره.

 

خط اول

شما توی خط اول برای جنگ میتونید هم غولل مکانیکی بسازید و هم سرباز مسلح ولی به هیچ وجه غول مکانیکی نسازید به چند دلیل :

غول سه برابر مسلح توان داره ولی دقتش کمتره و چهار برابر مسلح پول میخواد و منابع بیشتری میخواد که منابع زیاد اهمیتی نداره.مثل : شما 1000 تا غول میسازین.در حالی که میتونین 4000 تا مسلح بجاش بسازین و از این 4000تا 3000 تاش کاره همون 1000 تا غول رو میکنه و اینجا 1000 تا مسلح واستون میمونه که میتونید با اون خیلی کارا کنید...

نتیجه گیری : برای خط 1 فقط و فقط مسلح بسازید چون غول زیاد کارایی نداره.

 

خط کنار

خط کنار رو حتما سرباز شمشیر باز بسازید چون زره کم تری داره و سرعت بسیار خوبی داره و تهاجمی هست خیلی خوب میتونه از کناره ها به لشگر دشمن نفوذ کنه حد اکثر ضربه رو به سپاه دشمن وارد کنه یادتون باشه همیشه توی جنگ زمینی خط کنار جنگی خیلی مهمه و توی جنگ خیلی کارایی داره. از سرباز نیزه دار هم برای خط کنار استفاده میشه ولی معمولا از این سرباز در مواقعی استفاده میشه که وقت برای ریکاوری در جنگ رو ندارید و مجبورید به اجباز این سرباز نیزه دار استفاده کنید ولی تا میتونید سعی کنید شمشیر باز بسازید.

توی نیرو سازی اگه 5000 تا سرباز مسلح دارید 3000 تا سرباز شمشیر زن بسازید و 1500 تا هم سرباز نیزه دار که بتونید با این ترکیب بیشترین تلفات رو به دشمن بزنید .

 

خط دوم

برا خط دوم 2 نوع سرباز وجود داره سرباز تفنگدار و سرباز کماندار.

سرباز تفنگدار گوگرد زیاد میخواد ولی از اون طرف 1 سکه کم تر از کماندار هست که خیلی به نفع ماست وقتی توی جنگ نیستید حتما حتما حتما سرباز تفنگدار بسازید این سرباز نتیجه کلی جنگ رو تعیین میکنه یعنی به عبارتی دیگه اگه سرباز تفنگدار نداشته باشید به احتمال بسار زیاد جنگ رو باختید درضمن قدرت سرباز تفنگدار 6 برابر سرباز کماندار هست.

کماندار رو فقط باید یک زمان ساخت زمانی باید کماندار رو ساخت که وسط جنگ هستید و تلفات هم بالاست و با کمبود گوگرد مواجه شدید در این مواقع سرباز کماندار میسازیم ولی در حالت عادی و بیشتر مواقع باید سرباز تفنگدار ساخت.

سعی کنید توی جنگ هاتون سرباز تفنگدار رو به صورت گروهی جدا بفرستید چون بعد از چند مرحله جنگ مهمات تموم میکنه و لازمه که اونا رو بک بدید و دوباره بفرستید توی جنگ تا بتونن از شهری که توی اون مستفر هستید مهمات تهیه کنه.

 

خط سوم

توی خط سوم جنگ 3 نوع نیرو داریم که عبارت اند از : دژکوب – منجنیق – بمب انداز

این قسمت حتما مطالعه شود :

کلا کار خط 3 توی جنگ اینه که دیوار شهر مقابل رو خراب کنه تنها وظیفش همینه پس نیاز نیست که توی کل جنگ از بمب انداز و منجنیق که مهماتی هستند استفاده کنیم چون بیخودی خودمونو اذییت میکنیم. تنها کاری که باید بکنیم اینه که اول 30 تا بمب انداز بفرستیم تا دیوار شهر مقابل رو خراب کنه و به جای دیوار سرباز های دشمن بیان جلو بعدش میتونیم به جای بمب انداز از دژکوب استفاده کنیم و خیلی راحت بجنگیم حتی در بعضی مواقع بعد از خراب کردن دیوار و وارد کردن دژکوب این جنگنده باعث تلفات بیشتر دشمن میشه و روحیه سرباز های خودی هم بالا میاره.

این هم برای هر 3 نوعشو به کار میاد همیشه خط سوم را مضربی از 6 بسازید بالا 24 تا به این ترتیب24-30-36-42-48-و...

 

نیرو هوایی

این قسمت حتما مطالعه شود :

برای نیرو هوایی 2 نوع نیرو داریم یکی بالن یکی هلیکوپتر.

هلیکوپتر فقط بالن رو میزنه و هلیکوپتر های دشمن.

بالن فقط نیرو زمینی رو میزنه مثلا اگه توی یک جنگ 300 تا بلن ببرید مطمئن باشید جنگ رو بردید.

توی جنگهاتون بیشتر از 500 تا هلیکوپتر نسازید چون به کار نمیاد فقط در مواقعه خاص با دستور ژنرال بیشتر میسازید چون توی بعضی از جنگ های اتحادی نیازه که زیاد تر داشته باشید

برای ساخت این 2 نوع نیرو به نسبت 1 به 1 میسازید مثلا اگه 200 تا بالن ساختید 200 تا هم هلیکوپتر میسازید اگه 400 تا بالن ساختید 400 تا هم هلیکوپتر میسازید.

 

ترکیب موج در نیرو هوایی

یه ترکیب موج در نیرو هوایی هم براتون میگم که اکثر بازیکنان ایکاریم از اون خبر ندارن شاید فقط 20 نفر از اون مطلع باشن که قصد دارم بگم و همه بدونن که اتحادمون یکی از قوی ترین اتحاد ها توی نیرو هوایی بشه.

یه شهر رو برای پایگاه انتخاب میکنید کنار شهر کسی که قصد دارید با اون بجنگید وقتی نیرو هاتون وارد جنگ شدن از شهر پایگاهتون به این ترتیب پشت سر هم بالن و هلی میفرستید :

30 تا بالن 60 تا هلیکوپتر

30 تا بالن 60 تا هلیکوپتر

30 تا بالن 60 تا هلیکوپتر

30 تا بالن 60 تا هلیکوپتر

30 تا بالن 60 تا هلیکوپتر

30 تا بالن 60 تا هلیکوپتر

.

.

.

توجه داشته باشید که امتیاز حرکتی شهرتون تموم نشه توی آخرین امتیاز حرکتی شهرتون اگه میتونید پایگاهتونو عوض کنید و به همین ترتیب توی جنگ موج نیرو هوایی بدید اگر هم امکان نداره توی آخرین امتیاز حرکتی هر چی مونده بفرستید توی جنگ.

 

تقویت کننده ها

2 نوع تقویت کننده داریم که عبارت اند از : دکتر – آشپز

حدود 50 تا آشپز برای جنگ هاتون کافیه چون روحیه رو 100 نگه میداره و بقیه به کار نمیان.

دکتز هم 50 تا بسازید کافیه

آشپز با غذایی که درست میکنه روحیه رو میبره بالا چون سربازان انرژی کاملی برای مرحله بعدی جنگ دارن.

دکتر هم سربازانی که هنوز کامل از بین نرفته اند رو ترمیم میکنه و در مرحله بعدی جنگ به داخل میدان جنگ میفرسته.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط KinG K0SH در تاریخ 1392/07/23 و 17:03 دقیقه ارسال شده است

داداش 35 دکتر و 35 آشپز واسه 50کیلو ژنرالی هم کافیه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 51
  • بازدید سال : 120
  • بازدید کلی : 3,840