loading...
321
DexTer بازدید : 115 یکشنبه 24 شهریور 1392 نظرات (2)

با سلام خدمت دوستان عزیز 

سایت ایکا نیوز شروع به کار کرد.

دوستان عزیز ما برای هر جهان به چند خبرنگار نیاز داریم اگر کسانی هستند که مایلند خبرنگار سایت شوند لطفا به سرور ریدکال سایت مراجعه کنند.

 

با تشکر از شما

DexTer بازدید : 34 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

سلام

با دقت بخوانید :

در جلوی شهر تو، در جایی که قبلاً توجهی به آن نمی شد، پرچم ترسناک دزدان دریایی بر فراز قلعۀ قدرتمندشان برافراشته شده است. خدمۀ خود را برای عملیات تصرف بفرست تا طلا و امتیازات تصرف بدست آورند. برای رسیدن به بهترین رتبه ها در لیست بالاترین امتیازات تصرف، امتیاز تصرف جمع کن تا در ازای آن پاداش های عالی بدست بیاوری. با امتیازات تصرف خود قدرت دزدان دریایی ات را افزایش بده و هنگام حملات ناگهانی بر علیه دیگر بازیکنان پیروز شو. فقط در این صورت می توانی امتیازات تصرف آنها را بدست بیاوری. ولی به یاد داشته باش هنگامی که امتیازات تصرف را از دست بدهی، موقعیت تو در لیست بالاترین امتیازات تصرف تحت تأثیر قرار خواهد گرفت. با افزایش مرحلۀ قلعۀ دزدان دریایی تو می توانی عملیات های تصرف بیشتری را انجام دهی و محدودۀ حملات ناگهانی خود را افزایش دهی...

DexTer بازدید : 79 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (1)

برای قوی بودن از نظر توان جنگی شما به بالا بودن ژنرالی احتیاج ندارین بلکه به خوب نیروساختن احتیاج دارین.

شما برای بالا بردن ژنرالی میتوانید غول بسازین اما قدرتتون رو زیاد نمیکنه که من پیشنهاد میکنم اصلا غول نسازید مثلا اگه 5000 تا مسلح میسازید 300 تا هم غول بسازید کنارش چون زیاد کارایی نداره و بعد از چند مرحله قدرتش میاد پایین و از همه مهم تر اینکه پول خودتونو بیخودی حدر میدید.

 

DexTer بازدید : 25 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

با سلام

• همانطور كه می دانيد، اولين مرحله آيندههای دريانوردی، اقتصادی و نظامی 532800 امتياز تحقيق نياز دارد. پس میتوانيم برای مرحله اول اين چنين

محاسبه کنیم: 1× 532800 = 532800

○ مرحله دوم: 2×532800 = 1065600

○ مرحله سوم : 3× 532800 = 1.598.400

روند بالا در ضرب كردن تا 25 × 532800 ادامه پيدا خواهد كرد. البته اگر بخواهیم آن مرحله از آینده را طی کنیم، باید امتیاز تحقیق مورد نیاز برای طی کردن مراحل قبلش را نیز در نظر بگیریم.

○ اولين امتياز تحقيق در آينده علمی، 610560 است. حال روش بالا را براي اين اينده تكرار مي كنيم.

○ 1×610560 = 610560

• و... .

DexTer بازدید : 12 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

در صورتی که شما مخفیگاه خود را تا آخرین مرحله بالا ببرید باز هم احتمال نفوذ به شهرتان نیز وجود دارد . در مرحله آخر مخفیگاه به شما درصد 95 نشان داده خواهد شد ( در صورت تعلیم تمامی جاسوسان ) . ایکاریم حتی در این مرحله همان طور که ملاحظه می فرمایید درصد ناچیزی را برای نفوذگران قرار داده است . 
همچنین با بالا بردن لول شهری خود میتوانید این درصد را نیز به صفر نزدیک تر نمایید . گفتنی است اگر تمامی جاسوسان در شهر مشغول باشند تقریبا جاسوسی امری غیر ممکن خواهد بود .
درتمام شهر هایی که در اختیار دارید ،  مخفی گاه بسازید و حداقل تا مرحله 15-16 آن را ارتقا دهید .   اگر 5 شهر داشته باشید و 4 شهر آن مخفیگاه مثلا در مرحله 28 قرار داشته باشد ، ولی در شهر آخر مخفیگاه نداشته باشید،  دشمنان به راحتی به شهری که مخفی گاه ندارد جاسوس می فرستند و و اطلاعاتی مثل ارتباطات - حالت آنلاین - و ... را از طریق همین شهر چک می کنند .

DexTer بازدید : 9 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

با توجه به موارد زیر طلای خودتان را تنظیم کنید:

- هر شهروند بیکار 3 طلا در ساعت مالیات می دهد.

- هر شهروند دانشمند 9 طلا در ساعت حقوق میگیرد.

- هر شهروند کارگر نه طلایی مالیات می دهد و نه حقوق میگرید.

- هر شهروند کشیش نه طلایی مالیات می دهد و نه حقوق میگرد.

- هر سرباز یا کشتی مقدار مشخصی حقوق میگرد.

- هر سرباز یا کشتی در سفر دوبرابر مقدار مشخص شده در حالت عادی حقوق میگرد.

نکته:

- نبودن سرباز در شهر باعث نداشتن هزینه برای آن شهر نیست، بلکه هزینه سربازان بین شهرها تقسیم میشوند.

-  دانشمندان، کارگران و کشیش ها جزو هزینه ها به شمار نمی آیند.

DexTer بازدید : 6 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

با کمک یک ماشین پرندۀ جدیدی که سریع حرکت می کند، قابل تنظیم می باشد و حرکتش به مسیر باد بستگی ندارد، می توانیم دشمنانی که می خواهند به ما حملۀ هوایی کنند را نابود کنیم!

نیازمندی (ها)
* سربازخانه ( 10 ) 
* پرواز مانند پرندگان

امتیاز ژنرالی برای هر هلی کوپتر 2.5 می باشد.

منابع منور نیاز جهت ساخت

امتیازات ضربه: 29
زره: -
سرعت: 80 
اندازه: 1

+ هلیکوپتر فقط برای نابود کردن بالن و هلیکوپتر های دشمن هست.
+ بالن تمامی نیروهای زمینی رو میزنه، به ترتیب: دیوار، توپـخانه، خط حمله
+ بالن توانایی زدن هلیکوپتر رو نداره.
+ داشتن هلیکوپتر برای زدن هلیکوپتر های دشمن و یا دفاع از بالن های خودی هست.

DexTer بازدید : 9 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

انبارهای آب انگور در موارد زیر مصرف انگور شهرتان را کاهش میدهند:
 ارتقاء ساختمان ها.
 در ساختن سربازان.
 در مصرف آبمیوه فروشی.

DexTer بازدید : 19 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

در این بازی دانستن مطالبی که در این بخش برای شما دوستان عزیز تهیه و تدارک دیده شده است ،  ضروری می باشد. در این مطلب شما خواهید آموخت که چگونه به مدیری لایق در نکات عمومی ، نظامی ، سیاستمداری و ساختمان سازی تبدیل شوید.

DexTer بازدید : 23 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

اکنون  فرمول کوچک جنگی ارائه میدهم که دوستانی که وقت کافی برای خواندن راهنما را ندارند ضرر نکنند.

 در ایکاریم ورژن جدید نیروها به چند دسته تقسیم شدن:

1- پیاده نظام سنگین

2- پیاده نظام سبک

3- جنگجویان دوربرد

4- توپخانه

5 - نیروی هوایی

DexTer بازدید : 6 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

با به پایان رساندن تحقیق قرارداد فرهنگی ، شما میتوانید در شهر خود موزه بسازید و شادی ساکنین را افزایش دهید . پس از هر مرحله آپ نمودن موزه ، میتوانید با یک نفر قرارداد فرهنگی ببندید .

در صورتی که قرارداد لغو گردد ، دیگر نمیتوانید با همان فرد قرارداد امضا نمایید . جهت عقد قرارداد شما تنها کافیست فرد مورد نظر را انتخاب و در صورتی که او نیز موزه و جای خالی در آن داشته باشد ، گزینه فرستادن درخواست قرارداد اجناس فرهنگی را از منوی پیغام انتخاب و ارسال نمایی .

DexTer بازدید : 8 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

دوستانی که قصد دارند شهر جدیدی را ایجاد نمایند بهتر است قبل از آن فرمانداری را در شهر 2 ایجاد و از شهر سه به بعد ، فرمانداری ها را همسان قصر سازند .

 

 یعنی قبل از این که شهر جدیدی ایجاد نمایید ، به طور مثال اگر قصر شما در مرحله 3 قرار دارد ، فرماندهی نیز باید در تمامی شهرها به مرحله 3 برسند و پس از آن شهر جدید را ایجاد نمایید تا در شهرهایتان دچار فساد نگردید .سپس میتوانید روند آپ نمودن را در شهر جدید کم کم آغاز نمایید تا مشکلات مرتفع گردد .

DexTer بازدید : 10 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

شما با به پایان رساندن تحقیقات مورد نیاز و بالا بردن سطح سربازخانه میتوانید هر یک از جنگ افزار های سنگین ( توپخانه ) را در اختیار داشته باشید . در هنگام جنگ  شما میتوانید از هر یک با توجه به حریفتان ، استفاده نمایید . البته اگه مدت جنگ زیاد باشد و شما بمب انداز و سپس منجنیق کافی برای ذخیره نداشته باشید ، بهتر که دژکوب را نیز همراه خود داشته باشید . ولی در هر حال نبردن بمب انداز  و منجنیق بخاطر ترس از تمام شدن مهمات اشتباهی است که گاهی بعضی از افراد انجام میدهند .

اگه بتوانی هر یک از سلاح ها را تقویت نمایید ، با یک بار حمله (پیشرفت 1+ منجنیق و پیشرفت 2+  بمب انداز )دیوار شهر با لول 5- 4 را یک جا تخریب میکند.اما دژکوب در مرحله پیشرفت 3 میتواند ، دیوار مرحله 3  را در مرحله اول جنگ از بین ببرد . ولی ببا این حال بودن دژکوب در جنگ توصیه میگردد .

DexTer بازدید : 7 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

اگر شما قادر به احداث شهرهای جدید هستید حتما ً این کار را نجام دهید و مطمئن باشید که امتیاز شما جهش خوبی به دلایل زیر خواهد کرد :

1.تعداد مردم در امپراطوری شما با هزینه کمتری زیاد می شود (بعد از احداث شهر جدید(

2.به همین نسبت درآمد شما با هزینه کمتری بالا خواهد رفت و موارد مشابهی در مورد تعداد دانشمندان سربازان مراحل ساختمانی و غیره

پس با احداث شهر جدید امکان پیشرفت شما در سطحی وسیعتر صورت میگیرد.

هر شهر به مقدار معینی ساکن را میتواند در خود جای دهد و با بالا رفتن سطح شهرداری ، ظرفیت پادگان شما نیز بالا خواهد رفت که در شهرداری مشخص میباشد . ارائه کردن آب انگور و ساختن موزه سرعت ورود ساکنین به شهر را تسریع مینماید . توجه نمایید که هیچ وقت شما نمی توانید بیشتر از اندازه مورد نظر و مشخص شده در شهرداری را به شهر خود اضافه نمایید .

DexTer بازدید : 10 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

تصرف کردن شهر بیشتر برای این است که  بوسیله تصرف از شهر تصرف شده یه شهر دیگه که در جزیره مورد نظر قرار دارد حمله و غارت کنید. زیرا اگر بخواهید به شهری که در جزیره خودت نباشد حمله کنید ، در صورتی که طرف مقابل کشتی جنگی داشته باشد شما نمی توانید از راه دریایی به آن حمله کنید و نیروهای شما برگشت خواهد خورد . برای رفع این مشکل شما : 
1- شهری در جزیره مورد نظر تصرف نمایید و به شهر مورد نظرتان حمله کنید.
2- بوسیله کشتی جنگی بندر شهر وی را ببندید و دست به غارت 
3- اگر در آن جزیره هم پیمان داشته باشید،  با صف ارایی در شهر هم پیمان از آنجا حمله را آغاز نمایید .
همچنین لازم به ذکر است  ، تنها ضرری که به شخص تصرف شده خواهد رسید  ، این است که جهت ساخت نیروهای نظامی باید دو برابر منابع معمول را خرج نماید و نیروها گران تر و خرج بیشتری بر وی متحمل خواهند کرد،  ضمنا صاحب اصلی شهر نمی تواند از آن شهر به جای دیگری حمله نماید .
در صورتی که شهر تصرف شده به حالت تعتیلات برگردد ، نیروهای شما به شهرتان باز خواهند گشت و تا وقتی که شهر مورد نظر در حالت تعتیلات باشد به هیچ عنوان نمی توانید نیرو را به شهر تصرف شده انتقال دهید . 

DexTer بازدید : 5 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

شما هنگامی که تازه وارد بازی میگردید به دلیل ناآشنایی با قوانین و بازی تیم ایکاریم از شما در برابر غارتگران حفظ خواهد نمود .لایه حفاظتی تا زمانی که شما یکی و یا همگی قوانین زیر را لغو نکنید بر جای خود محفوظ خواهد ماند . ( ممکن است این زمان حتی به شش ماه هم بکشد ).

* تا هنگامی که دیوار شهر شما به مرحله 4 توسعه یافته باشد.
* تا هنگامی که برای اولین بار سربازانتون رو برای حمله به بازیکن دیگر بفرستید.
* تا هنگامی که کشتیهاتون به اولین املاک جدیدی که تأسیس کرده ای برسند.
* تا هنگامی که غیرفعال بشید.

DexTer بازدید : 5 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

تاکنون شاید برای شما که اولین بار مشغول بازی کردن شده اید سوالی پیش آمده باشد که من در جزیره ای زندگی میکنم که فقط توان دسترسی به یکی از منابع ذکر شده در بازی را دارم . برای تامین آنها چه باید کرد ؟ 
ایکاریم دست به اقدام جالبی زده است که می توان از آن به یکی از نقاط قوت بازی نام برد . شما در این بازی یاد خواهید گرفت که چطور برای بدست آوردن مانبع مورد نیاز خود ( سنگ ، گوگرد ، انگور و کریستال ) تلاش کنید .

 

DexTer بازدید : 5 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

قانون بازی به این صورت است که شما تنها تصرفات، جنگها، بسته شدن بندر ها را در جزایری میتوانید ببنید که:
- یا در آن جزیره شهری داشته باشید.
- یا در آن جزیره شهری را تصرف کرده باشید.
- یا در آن جزیره شهری توسط هم پیمان شما تصرف شده باشد.
- یا در آن جزیره شهر هم پیمان شما وجود داشته باشد.
- یا در آن جزیره جاسوسی فرستاده باشید.

DexTer بازدید : 5 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

وقتی شما با بازیکن دیگری قرارداد تجاری میبندید،  2 امتیاز سیاستمداری از دست می دهید ،  اما در عوض  هرچقدر هم از شما دور باشد می تواند جنسهایی که برای فروش یا خرید در تجارتخانه خود قرار داده اید را ببینید و این امر منافاتی با مرحله تجارتخانه شما ندارد .همچین می توانید با 3 امتیاز سیاستمداری برای احداث اتحاد جدید اقدام نمایید .

DexTer بازدید : 7 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

کارگاه برای ارتقای نوع نیروها بکار میرود، یعنی با ارتقاء سرباز مسلح تاوقتی شما بازی میکنید سرباز مسلح شما ارتقاء یافته هست و با خراب کردن کارگاه هم به صورت تقویت شده باقی میماند.
پیشنهاد می شود کارگاه را در شهر کریستال بسازید(برای سهولت)، چون مصرف کارگاه فقط کریستال می باشد.  (بیشتر از 24 مرحله نیاز نیست.)
گفتنی است تمامی سربازان در مرحله 16 میتوانند تقویت گردند و ساختن عینک سازی می تواند از تعداد کریستال های مصرفی بکاهد .
صرف کریستال برای تقویت سلاح ها امتیازی را در بر ندارد.اما وقتی سلاح تقویت شد تلفات دشمن بیشتر شده پس امتیاز حمله و دفاع بیشتر میشود.

DexTer بازدید : 8 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

وقتی عده ای برای تصرف حرکت میکنند شما باید دقت کنید:
 - باید همگی به عنوان پایگاه نظامی حرکت کنند.
 - اگر عده ای بعد از جنگ به عنوان دفاع از شهر حرکت کنند با نیروهایی که بعد از جنگ به عنوان پایگاه نظامی حرکت کرده بودند وارد جنگ میشوند.

DexTer بازدید : 15 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

شما می توانید با تحقیق در مورد موضوع مربوطه در کارگاه کشتی سازی خود کشتی مورد نظر را ایجاد نمایید . در این کارگاه پیشنهاد میگردد در صورت داشتن امتیاز پایین هر چه سریعتر در جهت کشف کشتی دژکوب با چرخ پره دار بکوشند ( به دلیل امتیاز ضربه بالاتر)و از ساخت کشتی های دژکوب در کارگاه بپرهیزید و به دلیل این که امتیاز کمتر و کند تر و خرج بیشتری را برای شما به ارمغان می آورند . همچنین کشتی های بمب انداز که کمترین امتیاز ضربه را در اختیار دارد .

 

آرایش و چیدن و تعداد کشتی های که درموفق بودن یک جنگ دریای تاثیر دارد .
در جنگ دریایی هم خطوط مختلف وجود دارد(مثل جنگ زمینی) .در خط مقدم در هر خانه 10 کشتی ( نوع کشتی مهم نیست) و در 7 ردیف میتونید صف ارای کنید .که به عبارتی کلا 70 تا کشتی در خط مقدم .کشتی هایی که برای خط مقدم کار ساز تر به نظر می آیند کشتی دژکوب و کشتی دژکوب با چرخ پره دار می باشند . 
پشت خط مقدم خط اتش میاد .کشتی های که برای این خط کار برد بهتری دارند کشتی اتش کشتی با کمان فولادی کشتی منجنیق دار و کشتی بمب انداز هستند .
پیشنهاد من به دوستانی که امتیاز کم دارند در این خط کشتی اتش و کشتی با کمان فولادی است برای امتیاز کلفت ها مخلوطی از کشتی اتش و کشتی منجنیق دار است . 
زیردریای ها کار بالن بمب افکن و هلکوپتر را در جنگ زمینی میکنند و به تنهای دیگر کار ساز بیستند این درسته که هر کشتی ای در مقابل زیردریای باید بره جلو بوق بزنه ولی زیر دریای ها ( تنها) جلوی کشتی های دیگر را از زیر اب نمیتوانند بگیرند و به تنهای جنگ را وا گذار میکنند

DexTer بازدید : 16 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

جنگ قاعدۀ کلی بازی ایکاریم است. ایجاد تمایل برای جنگیدن و همچنین ارزیابی سربازان دشمن بسیار مهم است. در دیگر بازی های استراتژیکی تحت وب، قبل از اینکه جنگ شروع شود، پایان می پذیرد. معمولاً دو بازیکن با نیروهای زمینی خود بر علیه هم می جنگند و سپس شخص برنده مشخص می شود. ولی در بازی ایکاریم به این شکل نیست!


DexTer بازدید : 5 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

1- امتياز مشهور در بازي همان "امتياز كل" است.

2- از "امتيازات حمله" روزانه 5% كاسته ميشود.

3- از "امتيازات دفاع" روزانه 3% كاسته ميشود.

4- از "امتيازات بالاي تجارت" روزانه 5% كاسته ميشود.

5- هيچكدارم از تحقيق ها و ساختمان هايي كه در مصرف كاهش ايجاد ميكنند در كم شدن امتياز تاثيري ندارند.

DexTer بازدید : 7 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

1- در برخي از مراحل مقداري از نيروها از بين نمی روند یا به عبارتی كاملا نابود نميشوند، كار دكتر در اينجا آغاز میگردد . دكتر نيروها را در مرحله بعد با سلامت كاملتري به ميدان روانه میکند.
2- هر دكتر در هر مرحله 1000 عدد سلامتي بين مجروحان جنگ تقسيم ميكند.
3- اگر توجه كنيد دو نوع نيرو داريم: انسان و ماشين ! دكتر تنها بروي نيروهاي انساني تاثير گذار بوده و تاثيري بر نيروهاي ماشيني ندارد.
4- دكترها تنها به سلامت نيروهاي خودي كمك ميكنند، نه فرد ديگري.

DexTer بازدید : 8 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

اول از همه باید بگم که دکتر واشپز بسیار درست کردین که غیر از گرفتن سکه سودی دیگر ندارد
تو هر جنگ تو این ورژن البته. 25تا دکتر و30تا اشپز کافیه شما میتونید حالا کمی بیشتر داشته باشید مثلا50تا دکتر و60تا اشپز ما باقی رو مرخص کنید وتو هرجنگ فقط 25تا دکتر و30تا اشپز بکار بگیرید نه بیشتر
تمامه غولهاتونو مرخص کنید بجاش زره پوش استفاده کنید که چون هم منابع کمتری مصرف میکنه هم سکه کمتری حتی بیشتر تو یه کشتی جا میگیرن غولها پر هزینه وزمان درست کردنشونم زیاده ...  


DexTer بازدید : 6 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

1-اول اینکه شهراتونو تا می تونید گسترش بدید 

2-تو انتخاب شهر زنی دقت کنید به جز گوگرد و انگور و کریستال که هرکدومشون رو باید داشته باشید شهر سنگ خیلی مهم می تونه باشه پس سعی کنید شهرای سنگتونو افزایش بدید

3-اهدا به جزیره چیزی ازتون کم نمی کنه کسانی که فکر میکنن با اهدای چوب خود ضرر می زنن در امتیاز کلشون باید بگم سخت در اشتباهن درسته که شما چوب اندکی میدید ولی اگر آینده نگر باشید به این میرسید که اهدا به جزیره رابطه ی مستقیمی با برداشت منابع داره یعنی هر چه بیشتر اهدا کرده و سطحه جزیره ی خودتان را افزایش بدید محصول بیشتری برداشت می کنید

4-چنتا ساختمان هستن که باعث در صد افزایش برداشت شما میشوند مانند خانه ی جنگلبان و سنگتراش و.....

5-تحقیق خیلی کار شما رو واسه رسیدن به یه بازیکن خوب راحت می کنه
تحقیق هایی که کشف می کنید هم امتیاز می دهند و هم بازی کردن رو واستون راحت می کنن

6-و در آخر به مسائل امنیتی شهراتون هم رسیدگی داشته باشد جاسوس خونه بالا(حداقل سطح جاسوس خونه واسه امتیازبالای 20کیلو16 و برای 50کیلو بالای 18 و100کیلو به بالا هم بالای 20 )احتمال 90%به بالا از حمله به شما رو کاهش میده .... 

دوستان عزیز تصرف یه شهر چیزی از شما یا شهر شما کم نمیکنه

بر عکس کسی که میاد شما ها رو تصرف می کنه باید هزینه ی نیروهای خودشو بپرداز به ازای هر ساعت

پس کسی ناراحت نشه اگه تصرف شده مهم اینه که شما غارت نشدید

به امتیاز من که رسیدید تا دلتون بخواد هم تصرف می کنید هم تصرف میشید:دی

پس فقط و فقط حواستون رو برای بالا بردن هر چه سریعتر امتیازتون +کشف تحقیق بزارید

بزارید فکر کنه شخص تصرف کننده از شهرای شما چیزی گیرش نمیاد و با یه سیاست خوب شما بدون جنگ پیروز ید

پس فقط به فکر زیاد کردن املاکتون و کشف تحقیق باشید.

 

موفقو پیروز باشید

DexTer بازدید : 5 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

زمانی که جمیعت شهر شما پر شده و فعلا" مرحله آن را نمی خواهید بالا ببرید ، به آبمیوه فروشی بروید و مقدار توزیع انگور را تا حالت عادی صورتک می توانید کم کنید. زیرا شادی زمانی نیاز است که به پیشرفت جمعیت نیاز دارید ،در غیر اینصورت شما بیهوده انگور زیادی پخش می کنید. 


DexTer بازدید : 6 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)
سپس باید فرمانداری هم لول قصر کنید. مثلا اگر آن 2 است باید فرمانداری شهر بعدی هم 2 باشد. تا فرمانداری بالا نرود فساد در شهرداری وجود دارد. و مهمترین کار از بین بردن فساد میباشد.
اولین کار و مهمترین کار بعد از تاسیس شهر جدید ساختن انبار و ارتقا آن تا مرحله 3 میباشد . 

زیرا اگر در شهر جدید انباری نسازید و یا مرحله آن پایین باشد . منابعی که جهت بالا بردن فرمانداری به آن شهر میفرستید از بین میرودو به دریا ریخته می شود .

بعد از تاسیس هر شهر جدید برای از بین بردن فساد باید پس بالا بردن انبار و انتقال اجناس ، مرحله فرمانداری را هم لول قصر و دیگر فرمانداری ها کنید تا فساد از بین برود
.
مرحله بعد زدن ساختمان های آبمیوه فروشی . بالا بردن شهرداری.. بندر تجاری. موزه و نجاری ، انبار های آب انگور ،بسته به نوع جزیره ساخنان های مورد نیاز و...............

اهمیت نجاری:

زدن نجاری در کم کردن نیاز شهر به چوب بسیار اهمیت دارد. هر چه لول آن بالاتر باشد. نیاز  ساختمان ها به چوب درصد قابل توجهی کم میشود .شما تا لول 32 میتوانید نجاری خود را بالا ببرید در لول 32 . شما برای هر ساختمان32 درصد به چوب کم تری نیاز پیدا میکنید در هر لول یک درصد
مثال:
اگر آن ساختمان به 10000 چوب نیاز داشته باشد برای بالا رفتن به 6800 تا چوب کاهش پیدا میکنید و این در لول های بالا مقدار قابل توجهی از هزینه چوب شما را کم میکند.
در ابتدا برای بالا بردن نجاری  مقدار زیادی  سنگ و چوب میدهید اما در ادامه برای تمام ساختمان ها در روزهای آینده بازی خود به چوب کمتریبرای تمتم ساختمان ها نیاز پیدا می کنید.
 
ساختمان دانشگاه:

 گذراندن هر تحقیق امتیاز بالا دارد و بدون گذراندن تحقیقات مختلف شما امکان پیشرفت ندارید. مثلا" تا تحقیق مبادله فرهنگی نگذرونید موزه نمی توانید بزنید.و یا  پرورش آب انگور نگذرونید آبمیوه فروشی نمی شود ساخت.. 

بدون  تحقیق بازی نمی شود کرد. هر شهر یک دانشگاه می خواهد و هر چه لول آن بالا رود تعداد دانشمندان زیاد میشود و امتیاز تحقیق بالا میرود. شما با بالا رفت امتیاز کل می توانید در قسمت تحقیق  تحقیق مورد نظر را بخرید.

شما می توانید وارد دانشگاه شوید سمت راست : "برو به کتابخانه" را بزنید . روی هر تحقیق  که بروید تو ضیحات آن آمده است. تحقیقات در هر گروه باید به ترتیب انجام شود و لازم و ملزوم یکدیگرند.

هر چه در بازی به جلو حرکت کنید. امتیاز بیشتری باید برای تحقیقات جمع کنید. پس هر چه تعداد دانشمندانتان بیشتر باشد . زودتر پیشرفت می کنید.
DexTer بازدید : 6 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

آب میوه فروشی / افزایش رضایت شهروندان ( شادی شهر ) ساختن آن در تمامی شهرها لازم است مهمترین  ساختمان می باشد

بندر و کشتی سازی/ در همه شهر ها باید ساخته شود.

سرباز خانه و ساخت در شهر گوگرد/ساخت سرباز به گوگرد نیاز دارد ساختن آن در شهر های دیگر به فایدس

عینک سازی در شهر کریستال / کم کردن نیاز کریستال در آن شهر

سنگ تراش در شهر سنگ / افزایش تولیدات سنگ در آن شهر

دفتر معمار/ کم کردن نیاز به سنگ برای ساخت و ساز

نجاری/ کم کردن  نیاز به مصالح ساختمانی برای ساخت وساز در تمام شهر ها

جنگلیان /  افزایش تولید چوب در آن شهر

موزه /  افزایش رضایت شهروندان ( شادی شهر ) ساختن آن در تمامی شهرها لازم است

آب میوه فروشی / افزایش رضایت شهروندان ( شادی شهر ) ساختن آن در تمامی شهرها لازم است

آب انگور سازی در شهر انگور / افزایش تولیدات انگور در آن شهر

شیشه گری در شهر  کریستال

برج شیمیدان در شهر گوگرد / افزایش تولیدات گوگرد در آن شهر

منطقه آزمایش اتش بازی در شهر گوگرد

انبارهای آب انگور در همه شهرها

انبار در تمام شهرها

 سرباز خانه در شر گوگرد

کارگاه در شهر کریستال

دانشگاه در تمام شهر ها

DexTer بازدید : 7 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 در ابتدا چند تا چيز رو به صورت پيشفرض در نظر ميگيريم
 1 : تعداد دانشمندان 2000 تا
 2 : ميزان تحقيق در ساعت = 2280 تا
 (توجه كنيد كه توي تحقيقات قبل از آينده ها تحقيات افزايش تحقيق باعث افزوده شدن 14% امتياز تحقيق ميباشد)
 3 : طلاي مصرفي در ساعت 12000 – طلاي مصرفي در شبانه روز 288000
 4 : قيمت هر كريستال را 6 سكه در نظر گرفتيم .
 حال به برسي مراحل تحقيق و هزينه و زمان مورد نياز براي آنها ميپردازيم .

*********************************************

در مورد دانشگاه :

 عرض كنم زماني كه ميخواستم اين مساله رو تحقيق كنم فكر ميكردم كه تحقيق آينده ها چندان مفيد نيست ولي بعد از تحقيق در اين مورد نظر خودم عوض شد .
 اگه با كمي آينده نگري به اين مساله نگاه كنيم به نظر من انجام تحقيقات مفيد هستن و نميشه در هيچ سطحي اونها رو از بازيمون حذف كنيم.
 از نظر بدست آوردن امتياز تحقيق و ساخت و ساز تقريبا در يك سطح ميباشند .
 از نظر امكاناتي تحقيقات باعث آسان تر شدن بازي براي ما و ساخت و سازها باعث قويتر شدن ما ميباشند كه اين دو مكمل هم ميباشند .

 در مورد انجام آزمايشات :
 معايب : براي بدست اوردن هر تحقيق بايد دو برابر بيشتر هزينه كنيم – هر 12 سكه يك تحقيق
 البته تا 32% ميتونيم اين مقدار رو كاهش بديم .
 مزايا :
 1 - با انجام آزمايش به ميزان(1%) كريستال مصرف شده امتياز نصيبمان ميشود .
 2- باعث كاهش زمان رسيدن به اتمام تحقيقات ميشود .

*********************************************

 آيا استفاده از آزمايش كار مفيدي ميباشد ؟

 نكته مهم : تحقيات كاهش مصرف منابع در آزمايش تاثيري ندارد و فقط ساختمان عينك ساز در مصرف كريستال براي انجام آزمايش مفيد ميباشد .
 در آزمايش ها در حالت عادي (بدون در نظر گرفتن ساختمان عينك ساز) به ازاي هر كريستال مصرفي شما نصف آن ميزان ار كريستال را به عنوان تحقيق بدست مي آورديد .
 يعني === < هر تحقيقي كه با آزمايش بدست ميايد براي شما 12 سكه هزينه خواهد داشت .

*********************************************

 نكات تكميلي :
 براي بدست آوردن هر تحقيق 6 سكه مصرف ميشود
 براي توليد هر منبع 3 سكه مصرف ميشود
 هر 50 تحقيق يك امتياز و هر 100 منبع مصرف شده نيز يك امتياز داره .

*********************************************


DexTer بازدید : 7 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

با سلام 
اخيرا مشاهده شده افراي سودجو با ساختن صفحاتي شبيه به صفحه ورودي ايكاريم با شعارهايي مانند با ورود به اين لينك و وارد شدن آمپروژياي مجاني دريافت مي كنيد و ..... قصد سوءاستفاده و به خطرانداختن اكانت كاربران را دارند.
حتما زماني كه مي خواهيد وارد سايت شويد از سالم بودن آدرس سايت (URL) اطمينان حاصل را كسب فرماييد. آدرس سايت ايكاريم فقط http://ir.ikariam.gameforge.com مي باشد و صفحات ديگر با ادرس هاي ديگر از نظر ما نامعتبر بوده و باعث به خطر افتادن اكانت فرد مي شود.

پيشنهاد ما:
1- قبل از هركاري نكات امنيتي واقع در انجمن را با دقت مطالعه نماييد و به موارد گفته شده عمل كنيد.
2- در صورتي كه به اشتباه وارد اينگونه سايت هاي جعلي شديد سريعا كلمه عبور خود را تغيير دهيد تا نتوانند از يوزر شما سوءاستفاده كنند.

DexTer بازدید : 15 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

ایکاریم (به آلمانیIkariam)‏ یک بازی رایگان تحت‌وب در سبک استراتژی است. این بازی در سال ۲۰۰۸ توسط شرکت گیم‌فورج منتشر شده‌است. در ایکاریم، بازیکن اختیار یک شهر را در یک جزیره در دست می‌گیرد، با پیشرفت منابع و ساختمان‌ها، تجارت و بستن قراردادهای مختلف می‌تواند پیشرفت کند و در نقاط دیگر نقشه جهان، شهرهای دیگر بنا کند.

این بازی از چند سرور مختلف تشکیل شده است. نام هر سرور،کشور خاصی است. در هر سرور این بازی یک یا چند جهان وجود دارد که با حروف یونانی نامگذاری شده‌اند. در حال حاضر نسخه فارسی این بازی دارای سه جهان Beta،Alpha وGamma می‌باشد. 

نمای بازی ایکاریم در قالب نسخه ۰.۵.۰ در تاریخ ۵ ژوئیه ۲۰۱۲ تغییر کرد. هم‌اکنون ایکاریم با نمای جدید می‌درخشد و با این نما می‌توان بازی ایکاریم را به‌صورت تمام‌صفحه تجربه کرد.

شرکت گیم‌فورج، برای بازی ایکاریم نسخه‌های ویژه‌ای برای تلفن هوشمند و همچنینتبلت منتشر کرده‌است.

ایکاریم از طرف منتقدان در سال ۲۰۱۱ به عنوان بهترین بازی استراتژی تحت وب انتخاب شد و جوایز متعددی دریافت کرد. 

 

برای اطلاعات بیشتر به لینک رو برو مراجعه کنید :  Ikariam

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 45
  • بازدید سال : 114
  • بازدید کلی : 3,834