loading...
321
DexTer بازدید : 19 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

 

در این بازی دانستن مطالبی که در این بخش برای شما دوستان عزیز تهیه و تدارک دیده شده است ،  ضروری می باشد. در این مطلب شما خواهید آموخت که چگونه به مدیری لایق در نکات عمومی ، نظامی ، سیاستمداری و ساختمان سازی تبدیل شوید.

نکات عمومی:
- یکی از ارکان مهم این بازی اهداء مداوم به منابع جزیره هایتان می باشد.
- همیشه از گفتار مودبانه و شایسته استفاده نمایید حتی اگر از طرف مقابل گفتارهای زشت و ناپسند دریافت کردید ( شما می توانید گفتار زشت طرف مقابل را به اپراتور بازی / هانترها / گزارش بدهید)
- اگر شما نیاز به تجارت منابع خود دارید ، اولویت اول هم پیمانان شما در اتحاد می باشند بنابراین با استفاده از سفارت و گزینه فرستادن بخشنامه نوع درخواست کالای خود را برای تجارت یا معاوضه مطرح نمایید اما بیاد داشته باشید شما مجاز به معاوضه کالاهای خود به همان مقداری هستید که قرار است مطرح نمایید ( 100 تا چوب با 100 تا گوگرد )

دفاع:
- وقتی مورد تهاجم قرار گرفتید – خونسردی خود را حفظ کرده و به ژنرال اتحاد خود پیغام شخصی دهید، و با توضیح این که شما توسط چه کسی و چگونه مورد تهاجم قرار گرفته اید ژنرال بهترین راه حل ممکنه را برای شما اتخاذ خواهند نمود.
زدن بخشنامه مجاز نبوده و به طبع اگر کسی به کمک شما بشتابد ژنرال خواهند بود. پس آن ها را شناسایی و با آن ها مشورت کنید.
- هر یک از اعضاء اتحاد باید سطح دیوار شهرهایش را بالا ببرد ، حداقل سطح دیوارها را باید به همان اندازه سطح شهر ( شهرداری ) قرار بدهید بخصوص شهرهایی که معمولا منابع در آنجا برای مصرف انبار ( دپو ) می شود که معمولاً برای امنیت آن ارتش در آن شهر مستقر میگردد. 
- لطفاً سطح مخفی گاه را بالا برده و جاسوس ها را آموزش بدهید ، حداقل سطح مخفی گاه را باید به همان اندازه سطح شهر ( شهرداری ) قرار بدهید . این کار باعث خواهد شد که مابقی بازیکنان محیط ایکاریام قادر به دیدن منابع و نیروهای نظامی شما در شهری که قرار دارد ، نشده و این امر باعث جلوگیری از حملات دیگر بازیکنان خواهد شد و البته متوجه خواهید شد که جاسوسان دشمن از کدام سرزمین های بیگانه به شهرهای شما چشم طمع دارند.

حمله:
- به یک بازیکن بیش از پنچ بار در طی بیست و چهار ساعت حمله نکنید چرا که اگر بازیکن مورد نظر این مطلب را به اپراتور بازی گزارش دهد ( هانترها ) شما دچار مشکل خواهید شد.
سطح توانایی نیروهای نظامی و کشتی های جنگی را تا حد امکان با داشتن کریستال توسط ابزار کارگاه بالا ببرید.
ساخت و ساز های شهری:
برای اینکه بتوانید سریع نیرومند شوید نکات مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید از آنجائیکه ساخت و سازهای مرتب و منظم در بهبود امتیاز شما نقش مهم و بسزایی دارد از اینرو مطالب در زیر آمده را دقیق مطالعه و نسبت به اجرای آن کوشا باشید .

- خانه جنگل بان برای ایجاد بهره برداری بیشتر از منابع چوب مورد استفاده قرار میگیرد پس اگر در هر چهار جزیره از آن استفاده نمایید با اینکه یکی از فضاهای کاربردی موجود را اشغال خواهد کرد اما جای دوری نخواهد رفت زیرا که چوب نیاز مبرم برای استفاده می باشد با بالا بردن سطح آن هر بار 2 درصد از کل منابع چوب در حال استفاده از معدن افزایش خواهد داشت – بنابراین اگر سطح خانه جنگل بان را به 10 سطح بالا ببرید مقدار 20 درصد افزایش منابع بیشتری از معدن چوب بری خود خواهید داشت که در طول یک روز اگر محاسبه شود عدد قابل قبولی برای پیشرفت خواهد بود .

- ایجاد ساختمان مواد آتش بازی برای کم کردن هزینه های مصرفی گوگرد در واحدهای نظامی و ساختمانی بکار میرود ، شایسته است که ساختمان فوق را در جزیره گوگرد بنا نموده تا بتوان نیروهای نظامی و کشتی های جنگی ارزان تری تولید کرد ، توجه داشته باشید عمارت فوق فقط در همان جزیره ای که بنا شده است تاثیر گذار خواهد بود و شامل مابقی جزایر نخواهد شد .

- ایجاد ساختمان نجاری برای کم کردن هزینه های مصرفی چوب در واحدهای نظامی اعم از نیروهای زمینی و دریایی و البته ساختمانی بکار میرود ، شایسته است که ساختمان فوق را در کنار مواد آتش بازی و در جزیره گوگرد بنا نمایید در این صورت هزینه های مصرفی نیروهای نظامی و کشتی های جنگی کمتری خواهید داشت ، البته می توان ساختمان نجاری را در هر جزیره دیگری که نیاز داشته باشید بکار بگیرید ولی در اینصورت فضاهای قابل بهره برداری دیگری را که می توان استفاده بهینه از آن کرد از دست خواهید داد مطلب مهم این است که ساختمان فوق فقط در همان جزیره تاثیر گذار خواهد بود.

- سنگ تراش برای ایجاد بهره برداری بیشتر از منبع سنگ مورد استفاده قرار میگیرد پس اگر در جزیره سنگ خود از سنگ تراش استفاده نکنید ضرر بزرگی را به سیستم خود وارد نموده اید با بالا بردن سطح سنگ تراش هر بار 2 درصد از کل منبع در حال استفاده از معدن سنگ افزایش می یابد که امری حیاتی بشمار می رود بنابراین اگر سطح سنگ تراش را به 10 سطح بالا ببرید مقدار 20 درصد افزایش تولید سنگ از مقدار تولیدی کل معدن خواهید داشت که عدد قابل توجهی می شود .

- شیشه گر برای ایجاد بهره برداری بیشتر از منبع کریستال مورد استفاده قرار میگیرد پس اگر در جزیره کریستال خود از شیشه گر استفاده نکنید ضرر بزرگی را به سیستم خود وارد نموده اید با بالا بردن سطح شیشه گر هر بار 2 درصد از کل منبع در حال استفاده از معدن کریستال افزایش می یابد که امری حیاتی بشمار می رود بنابراین اگر سطح شیشه گر را به 10 سطح بالا ببرید مقدار 20 درصد افزایش تولید کریستال از مقدار تولیدی کل معدن را خواهید داشت که عدد قابل توجهی می شود .
برای تولید نیروهای تخصصی نظامی مثل زیر دریایی و حتی پزشک و جاسوس و ... . به کریستال نیاز است اما مهمتر این است که توجه داشته باشید ، شما باید سطح توانایی نیروهای نظامی و کشتی های جنگی را تا حد امکان با داشتن کریستال کافی توسط ابزار کارگاه بالا ببرید


- عینک ساز برای بهره برداری بهتر از منبع کریستال مصرفی مورد استفاده قرار میگیرد پس می بایست در جزیره کریستال خود در کنار شیشه گر و البته ابزار کارگاه مورد استفاده قرار گیرد .
در یک نگاه هوشیارانه متوجه خواهید شد که ابزارهای فوق در کنار هم کارآمدتر کار میکنند و اگر جدا از هم استفاده شوند بیش از هشتاد درصد توانایی آنها مورد استفاده قرار نمیگیرد .
ابزار کارگاه برای بالا بردن سطح قدرت دفاعی و حمله نیروهای نظامی اعم از پیاده و دریایی وسیله ای کارآمد و انکار ناپذیر می باشد که مواد مورد استفاده آن عبارت است کریستال و طلای مورد نیاز ، حتماً نیروهای نظامی خود را توسط ابزار کارگاه تقویت کنید در غیر اینصورت نیروهای نطامی شما قدرت کافی چه در حمله و چه در دفاع نخواهند داشت از طرفی با استفاده از ساختمان عینک ساز مقدار کریستال لازم برای بالا بردن سطح نیروهای نظامی کاهش می یابد – با بالا بردن سطح عینک ساز هر بار 1 درصد از کل منابع لازم برای استفاده از کریستال مورد نیاز کاهش می یابد و از جایی که برای بالا بردن سطح عینک ساز منابع چوب و سنگ کمی مورد نیاز است بهترین گزینه بالا بردن سطح عینک ساز به سطح 20 می باشد در این صورت 20 درصد کریستال مورد نیاز کسر ( تخفیف ) خواهد شد ، توصیه می شود در صورت داشتن منابع کافی عینک ساز را به سطح 30 برسانید تا از تخفیف 30 درصدی آن بهره مند شوید. 
تاثیر مستقیم آن را حتی در بالا بردن سطح دانشگاه در همان جزیره مشاهده خواهید کرد پس توجه داشته باشید عمارت فوق فقط در همان جزیره ای که بنا شده است تاثیر گذار خواهد بود و شامل مابقی جزایر نخواهد شد .
یکی از کاربردهای بسیار حیاتی آن برای پایان دادن به تحقیقات مرحله های دانشگاهی می باشد که اگر کریستال مورد نیاز در دسترس باشد دیگر نیازی به ادامه تحقیقات نبوده و با داشتن کریستال کافی مرحله تحقیق پایان یافته و به مرحله دیگری به ادامه کار تحقیق پرداخته خواهد شد / توجه داشته باشید این امکان فقط هنگامی قابلیت استفاده پیدا خواهد کرد که در دانشگاه و در محدودة تحقیق در قسمت علم و دانش – تحقیق شیشه را کامل کرده باشید در اینصورت استفاده از شیشه کریستالی برای سرعت بخشیدن به تحقیقات دانشگاهی اجازه داده خواهد شد .
آنگاه متوجه خواهید شد این امکانات در صورتیکه درست در کنار هم چیده شوند چقدر برای پیشرفت سریع شما پُر کاربرد خواهد بود .

بخش دوم نکات نظامی:
- لطفاً سطح توانایی نیروهای نظامی و کشتی های جنگی را تا حد امکان با داشتن کریستال توسط ابزار کارگاه بالا ببرید.
مطالبی مهم در مورد نیروهای زمینی و دریایی:


-  سرباز زره پوش : بهترین و مهمترین واحد نظامی برای دفاع می باشد ، بنابراین همه اعضاء اتحاد باید به اندازه ای که می توانند سربازان زره پوش را داشته باشند ... ایده آل ترین مورد 100 واحد نظامی از سربازان زره پوش در هر شهر است .


-  کمان دار : سربازان کماندار فقط در حمله مناسب هستند و کاررایی کافی را دارند .


-  شمشیر زن : سربازان شمشیر زن بهترین واحد نظامی برای حمله هستند ، بنابراین همه اعضاء اتحاد باید به اندازه ای که می توانند سربازان شمیشر زن جهت حمله داشته باشند ... ایده ال ترین مورد 200 واحد نظامی شمشیر زن برای یک حمله می باشد .


-  دژکوب : یک ابزار نظامی خیلی خوب برای دفاع می باشد ، هر یک از اعضاء اتحاد باید سعی نمایند که 5 واحد نظامی دژکوب در هر شهر مستقر نمایند .


-  منجنیق : یک ابزار نظامی خوب هم برای حمله و هم برای دفاع ، هر یک از اعضاء اتحاد باید سعی نمایند که 5 واحد نظامی دژکوب در هر شهر مستقر نمایند .


-  کشتی آتش افکن : یک ابزار نظامی دریایی خوب هم برای حمله و هم برای دفاع ، این کشتی همچنین دارای سرعت بیشتری می باشد .


-  کشتی منجنیق دار : برای دفاع مناسب می باشد اما واقعاً توصیه نمی شود.


-  کشتی دژکوب با چرخ پرده دار : بهترین ابزار نظامی دریایی برای حمله محسوب می شود .


-  کشتی بمب انداز : بهترین ابزار نظامی دریایی برای دفاع محسوب می شود .
- اما توجه داشته باشید که شما باید سطح توانایی نیروهای نظامی و کشتی های جنگی را تا حد امکان با داشتن کریستال توسط ابزار کارگاه بالا ببرید.

برچسب ها نکات مهم در بازی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 46
  • بازدید ماه : 46
  • بازدید سال : 115
  • بازدید کلی : 3,835