loading...
321
ملک الموت بازدید : 66 شنبه 13 مهر 1392 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

می خوام یه ترفند آموزشی بهتون بگم که شاید بگم 90 درصد بازیکن های ایکاریم اونو بلد نیستن یا بهش توجه نکردن.

موضوع ترفند من فهمیدن مقدار و نوع نیرو یا منابعی هستش که یه نفر داره براتون میفرسته

مثلا وقتی می بینید 80 تا کشتی داره به سمت شهرتون میاد بفهمید که توی اون کشتی ها چی هست.

این کار 3 راه داره.

اول اینکه از شخص فرستنده بپرسید که 90 درصد موارد این احمقانه هستش.

دوم اینکه از آمبروژیا استفاده کنید

اما راه سوم که من می خوام بگم از این 2 تا راحت تره.

کافیه شما به بندرگاه اون شهری که کشتی ها داره به طرفش میره، برید و از اونجا در قسمت لیست ورودی ها موس رو روی تعداد کشتی ها ببرید ببرید. انوقت محتویات اون کشتی هارو به شما نشون میده.

من خودم منابع رو امتحان کردم و عمل کرده اما نیروها رو امتحان نکردم اما به نظرم اونو هم نشون بده.

امیدوارم استفاده کنید

با تشکر

وحید

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 44
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 11
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 58
  • بازدید ماه : 58
  • بازدید سال : 127
  • بازدید کلی : 3,847